Błonie | BIP | BIS | Plan Miasta | Centrum Kultury | Kalendarz imprez | Biblioteka | Kącik adopcyjny | || Teraz jest 2019-07-16, 21:19

Forum Błonia

Kanały RSS: Forum | Miasto


Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-08, 22:19 
Offline

Dołączył(a): 2010-10-27, 20:58
Posty: 29
Witam,
Panie general „przewiduje” jakiś piłkarzy, ale tą kwestie pozostawiam trenerom.
Piłkarzom damy „wędkę” w postaci stadionu. :)



Szanowna Pani Radna,
Zgadzam się z prośbą Pana general.
Dziękuję za odwiedzenie mojego forum i zainteresowanie się nim przez Panią.
Zapraszam do dyskusji, która pozwoli urozmaicić naszą kampanię wyborczą i wymianę poglądów.

Pozdrawiam,

Tomek Wiśniewski


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-08, 23:04 
Offline

Dołączył(a): 2007-04-13, 17:25
Posty: 111
general napisał(a):

Pani Jagodo, czy bylaby Pani tak uprzejma przedstawic nam te "dane"? Dla Pani to zapewne zaden problem /jeden dluzszy post wiecej/, bo i chyba tych osob nie jest tak wiele w tejze komisji, a nam pozwoliloby zaoszczedzic czas szperajac w malo znanych nam dokumentach.
Pozdrawiam
8)

Witam, nie pamiętam tego składu komisji w całosci a nie chcę podawać nieprawdziwych danych. O ile mnie pamięc nie myli - w tym roku w komisji konkursowej nie było nikogo z RM. Mimo najszczerszych chęci nie podam składu, poniewaz mam problemy z internetem i nie otwierają mi sie wszystkie dokumenty. Podam jednak wskazówki, jak najprościej odszukać ten dokument: na stronie głównej Błonia nalezy wejść w BIP, następnie w zakładkę Burmistrz, następnie w zarządzenia w roku 2010. Proszę szukać na poczatku roku. Może to być zarządzenie nr 13, ale nie mogę go otworzyć. Jeśli to nie ta komisja konkursowa -proszę poszukać dalej. W analogiczny sposób można odszukać składy komisji z lat ubiegłych. Na chwilę obecną tylko tyle mogę dla Państwa zrobić.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-08, 23:36 
Offline

Dołączył(a): 2008-05-18, 15:12
Posty: 706
Lokalizacja: skądinąd
Jagoda Sowińska napisał(a):
general napisał(a):

Pani Jagodo, czy bylaby Pani tak uprzejma przedstawic nam te "dane"? Dla Pani to zapewne zaden problem /jeden dluzszy post wiecej/, bo i chyba tych osob nie jest tak wiele w tejze komisji, a nam pozwoliloby zaoszczedzic czas szperajac w malo znanych nam dokumentach.
Pozdrawiam
8)

Witam, nie pamiętam tego składu komisji w całosci a nie chcę podawać nieprawdziwych danych. O ile mnie pamięc nie myli - w tym roku w komisji konkursowej nie było nikogo z RM. Mimo najszczerszych chęci nie podam składu, poniewaz mam problemy z internetem i nie otwierają mi sie wszystkie dokumenty. Podam jednak wskazówki, jak najprościej odszukać ten dokument: na stronie głównej Błonia nalezy wejść w BIP, następnie w zakładkę Burmistrz, następnie w zarządzenia w roku 2010. Proszę szukać na poczatku roku. Może to być zarządzenie nr 13, ale nie mogę go otworzyć. Jeśli to nie ta komisja konkursowa -proszę poszukać dalej. W analogiczny sposób można odszukać składy komisji z lat ubiegłych. Na chwilę obecną tylko tyle mogę dla Państwa zrobić.
Pozdrawiam


Jesli bedzie mogla Pani zrobic cos wiecej, prosze o wpis...
8)

[ Dodano: 2010-11-08, 23:37 ]
Tomek:-) napisał(a):
Witam,
Panie general „przewiduje” jakiś piłkarzy, ale tą kwestie pozostawiam trenerom.
Piłkarzom damy „wędkę” w postaci stadionu. :)


Dobrze, ze nie "wodke"...
:wink:

_________________
8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-09, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 2007-04-13, 17:25
Posty: 111
general napisał(a):
Jagoda Sowińska napisał(a):
general napisał(a):

Pani Jagodo, czy bylaby Pani tak uprzejma przedstawic nam te "dane"? Dla Pani to zapewne zaden problem /jeden dluzszy post wiecej/, bo i chyba tych osob nie jest tak wiele w tejze komisji, a nam pozwoliloby zaoszczedzic czas szperajac w malo znanych nam dokumentach.
Pozdrawiam
8)

Witam, to jest faktycznie zarządzenie Burmistrza nr 13 z 8 lutego roku 2010 a w składzie komisji nie było nikogo z RM w odróżnieniu od trzech ubiegłych lat, gzie z ramienia RM zasiadały 2 osoby.
Jeśli kogoś interesuje skład komisji , proszę odszukać to zarządzenie w BIP na stronie oficjalnej Błonia w zakładce Burmistrz, a następnie zarządzenia z roku 2010.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-11, 19:57 
Jako kandydat na radnego i zwolennik zachodniej obwodnicy jest Pan pewnie zorientowany na jakim etapie są sprawy z tym związane. Jedni piszą od czterech lat, że już lada moment rozpoczną się prace budowlane, inni, że to dopiero początek. Proszę podać jak jest naprawdę.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-12, 11:19 
Zostanie Pan(i) radnym(ą) i będzie głosowanie nad budżetem 2010/11, i będzie następująca pozycja: Dokumentacja projektowa obwodnicy zachodniej.
Jak Pan(i) zagłosuje?
A/ ZA
B/PRZECIW
C/ WSTRZYMA SIĘ


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-12, 23:47 
Offline

Dołączył(a): 2010-10-27, 20:58
Posty: 29
Witam Panie Mateusz21,

Z informacji, które ja posiadam to budowa zachodniej obwodnicy może rozpocząć się już w przyszłym roku. Trwają jeszcze małe poprawki techniczne w projekcie budowy oraz trwa rozpatrzenie zażalenia na decyzję środowiskową.
Po zakończeniu tych dwóch kwestii sprawa „papierkowa” zostanie zamknięta i będzie można rozpocząć budowę.


Szanowny Panie Kacper,

Dziękuję za zaproponowanie nowej formuły gry w postaci - political fiction.
Moja odpowiedź brzmi – za.

Z tego co wiem - Miasto wydało 200 000 PLN na dokumentację, więc musimy zaplanować kolejną kwotę na realizację tego przedsięwzięcia – jest to ok. 800 000 PLN.


Pozdrawiam,

Tomek Wiśniewski

Lista nr 23 miejsce 7 :)


www.tomekwisniewski.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 10:35 
Panie Tomku, jeżeli przez 4 lat wykonano prac za 200 000 PLN i zostało niewiele, same małe poprawki, to dlaczego zostało jeszcze do zapłacenia 800 000 PLN. I jak się to "niewiele" ma do dokumentu przedstawionego w 5 gazetce KW Kocham Błonie, który spowodował, że po 4 latach prac nad dokumentacją wrócono do początku.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 11:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-06-10, 02:44
Posty: 4298
Obrazki: 72
Lokalizacja: Błonie
Z pewnego względu postanowiono rozpocząć procedurę zatwierdzania raportu środowiskowego, a nie cały proces planowania. W tym momencie jesteśmy już sporo dalej z załatwianiem, niż w przypadku poprzedniej wersji i planowo posuwamy się do przodu. W przyszłym roku ruszy budowa :)

_________________
Życie to choroba przenoszona drogą płciową
/z napisów na murach/
Błonie - Portal Społeczności Lokalnej "Echo Błonia"


Góra
 Zobacz profil   Prywatny album
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 11:22 
Cytuj:
W tym momencie jesteśmy już sporo dalej z załatwianiem, niż w przypadku poprzedniej wersji i planowo posuwamy się do przodu.


mnie to już przekonało, szczególnie słowa "sporo" "planowo" "do przodu".
jaki ja goopi byłem do tej pory!
widać forum eeeduukuuje


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 11:52 
Offline

Dołączył(a): 2005-07-01, 15:53
Posty: 697
Tomek napisał(a):
Z informacji, które ja posiadam to budowa zachodniej obwodnicy może rozpocząć się już w przyszłym roku. Trwają jeszcze małe poprawki techniczne w projekcie budowy oraz trwa rozpatrzenie zażalenia na decyzję środowiskową.
Po zakończeniu tych dwóch kwestii sprawa „papierkowa” zostanie zamknięta i będzie można rozpocząć budowę.
Szanowny Panie Tomku.
Procedura postępowania w sprawie decyzji środowiskowej dopiero się rozpoczęła.
Raport nie spełnia wymagań obowiązującego prawa i zastrzeżenia do niego ma Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska.
Zażalenia składane przez mieszkańców dotyczą zarówno błędów proceduralnych w postępowaniu, jak również błędów merytorycznych w dokumentach.

Odsyłam Pana do dyskusji, jaką w tym temacie prowadzę z kandydatką do RM Panią Beatą Scencelek.

Po decyzji środowiskowej, jest jeszcze postępowanie odwoławcze, jak również postępowanie u Wojewody.

Pański optymizm jest nieoceniony.
Wybudowanie "średnicy" zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jest NIEMOŻLIWE, (albo bardzo kosztowne, co przy skromnym budżecie marszałka, również czyni to nierealnym).

Wracając do kwestii formalnej głosowania za czy przeciw.
Nie może Pan głosować za, ponieważ uchwała w tej kwestii została już podjęta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 11:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005-06-10, 02:44
Posty: 4298
Obrazki: 72
Lokalizacja: Błonie
Wybudowanie średnicy jest jak najbardziej możliwe i konieczne. Gmurkowie też powtarzali, że po ich trupie :P

_________________
Życie to choroba przenoszona drogą płciową
/z napisów na murach/
Błonie - Portal Społeczności Lokalnej "Echo Błonia"


Góra
 Zobacz profil   Prywatny album
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 12:59 
Offline

Dołączył(a): 2010-10-27, 20:58
Posty: 29
Witam Panie Kacper,

Tak zostało ok. 800 000 PLN do zapłacenia za dokumentację, bo jak wiemy z doświadczenia – płatność następuje po wykonaniu pracy.
Niestety nie mogę odpowiadać za treści znajdujące się w gazecie KW Kocham Błonie. Dane podawane w tej gazecie czasami nie są zgodne z faktami – np. cyt. z numeru 1/2010 Głos Naszego Błonia -„Grodzisk ma 60.000 mieszkańców...”. Według danych prezentowanych na stronach internetowych Grodziska Mazowieckiego – Misato i Gmina posiada 39 000 mieszkańców.


Szanowny Panie Krzysztof,

nie ma problemu ze strony Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w takiej skali, aby wstrzymać całkowicie budowę. Głównym hamulcem dalszych prac jest niedawno złożone zażalenie mieszkańców na postanowienie. Ale w myśl KPA Urząd ma 30 dni na rozpatrzenie zażalenia lub w szczególnych przypadkach może przedłużyć o kolejne 30 dni. Tak, więc przyszły rok jest bardzo realny na rozpoczęcie budowy :)

Jeżeli chodzi o Pana uwagę, że ta sprawa została przegłosowana przez Radę to pragnę zaznaczyć, że pytanie Pana Kacper dotyczyło projektu budżetu (gdzie mają znaleźć się środki na dokumentację) na następny rok, który nie jest jeszcze uchwalony.


Pozdrawiam,

Tomek Wiśniewski

Okręg II Lista nr 23 Miejsce 7


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-13, 14:24 
Offline

Dołączył(a): 2005-07-01, 15:53
Posty: 697
Sanowny Panie Tomku
RDOŚ nie wstrzymuje całkowicie budowy.
RDOŚ ocenia na podstawie dokumentów możliwość przeprowadzenia danej inwestycji pod kątem środowiskowym.

Głównym hamulcem (nie jest zażalenie) ale nieprawidłowo sporządzone dokumenty przez Burmistrza jak i przez podwykonawców (w tym Raport oddziaływania na środowisko dla wspomnianej inwestycji).

Pański optymizm jest nieoceniony. :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytuj:
Jeżeli chodzi o Pana uwagę, że ta sprawa została przegłosowana przez Radę to pragnę zaznaczyć, że pytanie Pana Kacper dotyczyło projektu budżetu (gdzie mają znaleźć się środki na dokumentację) na następny rok, który nie jest jeszcze uchwalony.
W projekci budżetu muszą być te środki, bo uchwała jest ważna (ciągłość prawna obowiązuje).

Hipotetycznie.
Jeżeli w budżecie na przyszły rok byłyby tylko te środki i RM musiała by głosować, a głosowanie wypadłoby na NIE. Regionalna Izba Obrachunkowa uchyliła by tę uchwałę.

Pytanie jest retoryczne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2010-11-16, 23:21 
Offline

Dołączył(a): 2010-10-27, 20:58
Posty: 29
Zapraszam serdecznie Państwa w czwartek 18.11.2010 roku o godz 18.00, do sali kinowej w Centrum Kultury w Błoniu, na prezentację Kandydatów do Rady Miejskiej oraz programu wyborczego KWW Zenona Reszki "BŁONIE-PRZYSZŁOŚĆ".

Pozdrawiam,
Tomek Wiśniewski

okręg nr 2, lista nr 23 miejsce 7




www.tomekwisniewski.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących
cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie
zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w regulaminie forum.