Błonie | BIP | BIS | Plan Miasta | Centrum Kultury | Kalendarz imprez | Biblioteka | Kącik adopcyjny | || Teraz jest 2019-07-20, 00:02

Forum Błonia

Kanały RSS: Forum | Miasto


Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-21, 14:05 
Offline

Dołączył(a): 2013-02-21, 12:59
Posty: 1
„ Milczenie jest złotem” jednak patrząc na ilość jadu skierowanego w Naszą stronę nie możemy odmówić sobie krótkiego komentarza. Umieszczone w tym wątku wypowiedzi pławią się w zbyt płytkim brodziku intelektualnym i kolidują z naszymi dalekosiężnymi myślami, dlatego też nie będziemy podejmować próby konstruktywnej polemiki.
Chcielibyśmy tylko poinformować swoich byłych, obecnych oraz potencjalnych Klientów, o tym że:
- jeśli kupicie Państwo u nas roletę zewnętrzną, która w okresie użytkowania zablokuje się i przy próbie otwarcia jej urwiecie Państwo stalowy rygiel, rozrywając przy tym pancerz rolety na pół - to my NIE wykonamy bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji
- jeśli kupicie u nas Państwo drzwi zewnętrzne, w których zatnie się zamek lub złamiecie Państwo klucz a następnie otworzycie te drzwi za pomocą łomu - to my NIE wykonamy bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji
- jeśli kupicie u nas Państwo okno, w którym wystąpi problem z otwieraniem i wybijecie w nim szybę, aby się przewietrzyć - to my NIE wykonamy bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji
- jeśli kupicie u nas Państwo żaluzje, rolety i przypadkiem pogryzie je nadpobudliwy pies - to my NIE wykonamy bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji

Są to sytuacje skrajne, jednak zdarzające się ( jak widać na „załączonym obrazku” ).
Dlatego też, Drodzy Klienci zastanówcie się dwa razy ... zanim rozpoczniecie czynności „naprawcze” we własnym zakresie !

PS. Informujemy także, że nie jesteśmy w stanie działać tak szybko jak Straż Pożarna, Policja, Pogotowie, GOPR, WOPR, itp.

Z wyrazami szacunku
FIRMA ROLMAKS


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2013-02-21, 23:12 
Brawo, piekne przemowienie o tych psach.........
Zapomnieliscie o ABW, CIA, FBI i jeszcze wiele innych............................. :lol: :lol: :lol:


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2013-03-01, 19:58 
Offline

Dołączył(a): 2010-05-19, 14:27
Posty: 8
Czyli typowe odbijanie piłeczki i robienie z ludzi debili...Szkoda że w swoim pseudo(pożal się Boże)elokwentnym przemówieniu nie wspomnieliście ani słowa o tym dlaczego nie potraficie naprawić wciąż psującej się rolety?! Dlaczego nie wspominacie o tym że pomimo kilku wizyt instalatorów i wizyty samego WŁAŚCICIELA firmy nie udało się jej skutecznie naprawić?! Może dlatego że po prostu nie potraficie tego zrobić i wstyd się przyznać? Ot cały Wasz profesjonalizm, taki sam jak to całe śmieszne przemówienie.

JESZCZE RAZ, Z PEŁNĄ ŚWIADOMOŚCIĄ NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ ROLMAKS.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2013-06-18, 09:04 
mogę śmiało przyłączyć się do opinii. Firma Rolmaks poprawiała źle wstawione okna razy, przy czym przy ostatnim zniszczyła ościeżnice drzwi balkonowych; obecnie trwa spór o to, kto zniszczył plastik mimo, iż wcześniej, przed serwisem, rys nie było; poza tym 90% okien w domu jest źle zamontowanych. Dodam, że okien nie da się już wyregulować, ponieważ regulacja się skończyła; trudno też naprostować wygietą w pałąk ramę. Przestrzegam przed tą firmą. jeżeli ktoś potrzebuje dowodów-służę.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2013-06-18, 15:05 
Uwaga na montera mówiącego ze wschodnim akcentem i podsyłanego do różnych zadań przez Szefa - ten monter nie kończy na jednym razie - po odwaleniu fuszerki i złożeniu przez klienta reklamacji zawsze wraca!


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2013-06-20, 08:14 
kukiz-twoje drowie :D


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2014-02-12, 14:04 
Offline

Dołączył(a): 2010-05-19, 14:27
Posty: 8
Ponieważ sprawa do dziś dnia nie została załatwiona a właściciel firmy niewiele przejął się moim problemem, postanowiłem odświeżyć temat!
Roleta jak się psuła tak psuje się dalej! Nikt nie pofatygował się do mnie aby dokonać naprawy, co gorsza dostałem od firmy ROLMAKS pismo z pogróżkami podpisane przez niezwykle aktywnego na tym forum radcę prawnego G.Stępniewskiego (szkoda że nie był Pan na tyle aktywny by najpierw przeczytać wątek na forum do którego kazano się Panu odnieść) W piśmie tym jestem informowany że jeśli nie zaprzestanę oczerniania firmy to skierują sprawę do sądu! Tylko proszę mi wskazać chociaż jedno zdanie gdzie Was oczerniam?! Nie boje się ani Pana prawników ani Pana kolegów! Nie dam się zastraszyć i nie przestane pisać bo mam do tego święte prawo! Nie spocznę dopóki nie załatwicie sprawy tak jak należy. Albo wymieńcie roletę na nową albo zwróćcie pieniądze albo doprowadźcie tą istniejącą do stanu używalności co chyba jest niemożliwe skoro przez 3 lata roleta regularnie się psuje pomimo napraw które przeprowadziliście. Nie dam sobie też wmówić że źle obchodzę się z roletą bo jakoś z pięcioma pozostałymi problemów nie ma tylko od początku z tą jedną!
Spapraliście sprawę i nie umiecie wyjść z niej z twarzą, jedyne tłumaczenie jest takie że okres gwarancji minął. Szkoda tylko że w trakcie okresu gwarancji naprawialiście roletę kilkukrotnie a ta nadal się psuła.

P.S. Jeśli ktoś oczekuje kupić w tej firmie rolety antywłamaniowe to informuję że te które zamontowano u mnie od zewnątrz otwiera się za pomocą dwóch blachowkrętów...jaka firma, taka jakość towaru i poziom zabezpieczeń.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2014-02-12, 20:43 
Jaka roleta, taka firma i taki prawnik...

p.s.
Jeśli to rzeczywiście prawda, to cóż to za koszta wymienić na nową-sprawną i klepnąć 5 z @BłoniePL...?

Nic w ludziach "uczucia"... :?


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2014-02-12, 20:51 
Miki napisał(a):
inetnum: 83.24.0.0 - 83.24.255.255
netname: NEOSTRADA-ADSL
descr: Neostrada Plus
descr: Warszawa

Nic nie ustalisz po IP poza tym, że ten użytkownik posiada Neostradę.


Nie wygłupiaj się @Miki, wystarczy mieć kogoś znajomego w TP/Orange.
Nie takie rzeczy robiliście... ;)
Z reszta, od razu widać, że klient i klienki to ta sama osoba "z firmy" - czasy wpisów, błędy i opinie... Hehehe. Kamuflaż na całego... :) :) :)

Gratuluję!


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2014-02-16, 23:36 
Tak to wlasnie wyglada gdy liczy sie tylko kasa i nic poza tym. Dziwie sie wlascicielom Rolmaxu ze robia sobie czarny PR zamiast dogadac sie jak czlowiek. Czytajac caly watek i widzac te zalosne proby podszywania sie pod klienta widac ze to oni maja najwiecej na sumieniu a nie gosc ktoremu zamontowano bubel. Polecam kontakt z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta. Nie odpuszczaj chlopie bo jak odpuscisz to beda dalej kiwac ludzi a chyba watek zalozony wlasnie po to by ustrzec innych a przynajmniej uswiadomic.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2014-06-10, 18:22 
No i to właśnie pokazuje, do czego w dzisiejszych czasach prowadzi opisane wyżej podejście do klientów i takie ich traktowanie - całkiem na poważnie interesowałem się ofertą tej firmy, jednak po lekturze powyższego wątku rezygnuję i na pewno nie skorzystam, nie chcę, żeby coś zostało zamontowane wadliwe, a ja potem będę straszony pismami od prawnika....
także drodzy właściciele w dobie internetu nie opłaca się jednak takie zachowanie: bo wystarczy że raz ktoś was opisze i ja jako potencjalny klient nie mam ochoty sprawdzać na własnej skórze czy to prawda czy nie. z własnego jednak doświadczenia powiem, że zazwyczaj nikt bez powodów takich wpisów nie robi.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2014-06-12, 21:56 
MariuszXYZ napisał(a):
całkiem na poważnie interesowałem się ofertą tej firmy, jednak po lekturze powyższego wątku rezygnuję i na pewno nie skorzystam, nie chcę, żeby coś zostało zamontowane wadliwe, a ja potem będę straszony pismami od prawnika....


Przestań się wygłupiać, jaki "prawnik"...
Pewnie taki, co to "ściga" kierofcę bwm, co to po stolycy ganiał...

Wrzuć na lusss..

:roll:


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2015-10-13, 17:45 
Witam. komentarze na temat firmy są dość stare czy ktoś z Państwa kupował/ montował u nich okna? Kolega montował dość dawno i był zadowolony. Wspólnie z mężem zastanawiamy się nad zakupem u nich okien. polepszyli się czy szukać gdzieś indziej?


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2015-10-26, 13:55 
Zamawiałem tam parapety. Wewnetrzne OK, natomiast zewnetrzne (blaszane) to porażka, Niestety montaż wykonany nieprawidłowo.Parapety wogole sie nie trzymały. Panowie przyjezdzali poprawiać. Niestety po ich poprawie znow to samo. Zamonotowała mi je dopiero porządnie ekipa robiąca elewację. Nie polecam


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2019-02-07, 17:20 
nie polecam


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących
cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie
zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w regulaminie forum.